Sunday, June 6, 2010

Pengenalan Syarikat

WARISAN KUNDUR RESOURSES (WKR) telah ditubuhkan di bawah Akta Syarikat 1965 dan bahawa syarikat ini adalah sebuah syarikat milikan tunggal dimiliki oleh 100% Bumiputera yang ditubuhkan pada 20hb. April, 2007.


WKR berrmula dengan sebuah kilang di Puchong, Selangor dan telah berhijrah ke Kuantan, Pahang serta membangunkan tapak baru untuk pengilangannya disini.

WKR adalah pengilang yang menghasilkan produk hasil tani Kundur. WKR membekalkan produk keluaran hasil tani terutamanya kundur (rujuk lampiran iklan) kepada pengedar-pengedar dan peruncit-peruncit.

WKR mempunyai tenaga kerja berpengalaman dan rakan-rakan niaga terpilih di dalam kerja-kerja pengurusan perladangan, pengilangan dan pemasaran serta teknikal bagi melaksanakan segala tanggungjawab dan tugasan syarikat.
WKR mempunyai rangkaian pengedar dan peruncit yang telahpun aktif menjalankan aktiviti jualan di seluruh Negara khususnya dan Asia amnya.


Wawasan syarikat adalah untuk menaikkan taraf hidup bumiputera dengan memajukan dan membantu mereka dalam pengurusan dan kemahiran supaya berjaya meningkatkan ekonomi secara global.

No comments:

Post a Comment